26 Mart 2009 Perşembe

gördüm, duydum, ama konuşmayacağım!

Bu sefer sorumuz bir filmden. Yukarıdaki karenin, yeri kalbimizde müstesna olan hangi yönetmemizin hangi filminden olduğunu bilmenizi istiyorum.
Ancak sorumuzun edebiyatla bir ilişkisi var yine de ve filmi de izlemiş olmanız şart. Yönetmen filmin o sahnesinde, gördüğünüz çifte, olabildiğince uzaktan bakmayı seçiyor. Sizce neden?
Size özel şarkınızı dinlemek için cevapların doğru olması gerekiyorsa da, yanlış ama leziz cevaplara da ödül var burada:)
***
pusarık, cevap doğru. doğru, ama bir cümle daha yazsan da bana sana dinleteceğim şarkı için bir esin versen, ölür müydün?
şarkın geliyor. ancak seçim "öylesine" değil, ciddi ciddi biliyorum bu şarkıyı seveceğini.
bu arada sen, evet evet gözlerini kaçıran, sen hala sorumlusun. ve elbette sizler de. yorum bekliyorum; asıl notu oradan vereceğim.



06 GOZLERIN SU YESILI - AYSEGUL ALDINC

torkunç için:


Ahmet Kaya Mahur Beste - Ahmet Kaya - Mahur Beste

6 yorum:

pusarık dedi ki...

üç maymun- nuri bilge ceylan

pusarık dedi ki...

sahne aldatılan eşin gözünden veriliyor bize, manzara manidar; yaklaşan fırtına, kaçan kuşların çırpınışları, sarp kayalıklarda dalgaların köpüğü olacağı besbelli çift... fotoğrafçılığına daha fazla kıymet verdiğim yönetmen hakkını vermiş gözün.

manzara hayli uzaktan verilmiş çünkü gözden ırak olmalı adam, manzaraya dahil olması demek fırtınanın kopması demek...

sabah görünce illaki özel hissetmek istedim oysa zamanım yoktu, ee ben de üç maymunu oynayayım soruyu görmedim duymadım hakkında konuşamam diye göz önünden uzaklaştırdım, sadece fotoğrafa baktım ve yazdım.

yine de şarkıyı görmezden gelemeyeceğim, gerçekten çok güzel, teşekkür ederim.

lusin dedi ki...

hımmm... demek gizlice, aldatılan eş tarafından izleniyorlar... kamera aldatılan eşin gözü... fon da bu nedenle öyle dramatik, ha? hiç fena değil pusarık!

teşekkür ederim. şarkıyı beğenmene nasıl sevindim bilemezsin.

torkunc dedi ki...

geldim
gördüm
yen(il)dim

pusarık pek güzel yazmış, onun yazdıklarının üzerine ne desem, ı-ıh, yavan...

Bir maniniz yoksa, bir maniyle çekiliyorum sahnenizden:

benim gözlerim şehla
sen bana bakma
maymun triosu iyi hoş da
favorim, yılmaz güney: BABA

lusin dedi ki...

var!
manimiz var! bilmez miyiz seni, bir buluttan kaç fırtına çıkarırsın, çok manalı bir fotoğrafa bir yorum yapmıyorsun. alacağın olsun.
ama madem gözlerin şehla,
favorin yılmaz güney: baba,
o zaman olsun hediyen ahmet kaya

heh heee:)

torkunc dedi ki...

bir buluttan kaç fırtına çıkarırsın = bir bardak suda fırtına koparırsın
şeklinde algılayıp kaçamak dövüşmeye devam edeyim

bana düzdüğün maniden anladığım kadarıyla karşımda en az benim kadar yetkin bir ozan var. okuduğumda epeyce güldüm...

hamiş: lusin hanım, şarkı seçiminiz içime otururken çıkan ses "cuk" tur. bilgilerinize, selamlarımla...